Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Heritage Parts Centre Reviews

4.5 Rating 17,272 Reviews
87 %
of reviewers recommend Heritage Parts Centre
4.5
Based on 17,272 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read Heritage Parts Centre Reviews
Visit Website

Phone:

01273 444 000

Email:

help@heritagepartscentre.com

Location:

47, Dolphin Road, Shoreham-by-Sea,
47, Dolphin Road, Shoreham-by-Sea
BN43 6PB

Write Your review

Como siempre palabras y palabras pague minpedido y madie sabe donde esta sigo sin recibirlo
Helpful Report
Posted 4 months ago
Lamentamos su experiencia, veo que mis compañeros le están enviando un pedido de sustitución.
Posted 4 months ago
Am 6.12.2025 bestellt und über PayPal bezahlt nur Teil Lieferung gekommen bei Bestellung war alles auf Lager und nicht einmal ein Email wann der Rest kommt. Schade ich werde nicht da nichts mehr bestellen.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hallo, das Missverständnis tut uns leid. Sie haben auf unserer britischen Website bestellt, nicht auf der EU- oder deutschen Website, weshalb Sie den Artikel als vorrätig gesehen haben; er war in unserem britischen Lager vorrätig, aber nicht im EU-Lager. Das ist auch der Grund, warum Sie keine Bestellbestätigung per E-Mail erhalten haben.
Posted 4 months ago
Got the wrong part and it took 3 weeks for them to offer to let me return it.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Roger, sorry for your experience. I have reviewed our email coms and can see that you ordered incorrectly. I can see the team replied to all your messages speedily apart from the 5 day period where we were shut for the Christmas holiday, I am sorry for the delay in that period.
Posted 4 months ago
Still waiting for a part I ordered on the 8 th of December?? Many thanks
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Chris, I can see the team emailed you regarding this once they returned from the xmas break. The item you ordered has a 6 week lead time, which is indicated both on the search result page and the product page also. Your order confirmation email also gives this information, sorry for any misunderstanding.
Posted 4 months ago
I bought two spare parts for my Volkswagen Golf MK1 Cabriolet, spending a total of €91.59. The two parts never arrived because the company didn't include the shipping label in the package. As a result, the shipping company they use returned the parts without prior notice. Ultimately, I received a refund of €51.66 out of a total of €91.59 due to Heritage's mismanagement. In conclusion, it was a terrible experience.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Manuel, I am sorry to hear this. I have investigated and can see our team sent you an email at order confirmation stage letting you know the lead time and another email when the order was returned to us due to being refused. You have not replied to any of our emails. The refund amount was for the goods on your order and not the delivery cost as per our terms of business on orders delivered but refused by customers.
Posted 4 months ago
I placed an order on 4 December and still haven’t received it!!!! Now they expect a good review!!! That will NOT happen!
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Eddy, we are sorry to hear your disappointment. I can see that my colleague has apologized for the courier losing your initial order and explained that the replacement does take at least 10 working days to reach South Africa from the UK.
Posted 4 months ago
Siete dei rubba soldi
Helpful Report
Posted 4 months ago
Ciao Diego, vedo che il tuo ordine è stato spedito in due parti ed entrambe sono state ricevute correttamente. Ovviamente non hai ricevuto l'e-mail di conferma dell'ordine che ti abbiamo inviato e che conteneva queste informazioni.
Posted 4 months ago
Be upfront about all costs before a person places an order. $185 in shipping costs to get hounded by the shipping for another $85 before the purchase is delivered. If I had known I would have shipped placing an order with this company. I will never shop here again!
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Angie, our website and order process is very clear in this regard. There is a message on order confirmation stage before checkout and again on check out.
Posted 4 months ago
WARNING do not buy the 911 spring plates. They are not fit for purpose, the welds will brake and will lead to a front wheel loosing contact with the road. Heritage parts will not help you in any way and will blame you for not checking the welds. Very poor customer service. Avoid like the plague.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Rick, we are sorry for your experience but on checking we have an email trail here where we apologised, checked our stock for defects so we could be sure this was an isolated incident, and offered you a full refund. At no point have we refused to help or blamed you for the issue.
Posted 4 months ago
Me faltan productos de llegar y se supone que no están en stock y en la página pone que si que hay stok
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hola, es posible que esté consultando la página web incorrecta: nuestras páginas web del Reino Unido y del resto del mundo tienen niveles de existencias diferentes a los de las páginas web de la UE. Nuestro almacén de la UE tiene niveles de existencias diferentes. Veo que su pedido ya se ha tramitado.
Posted 4 months ago
Ein großer Name ,der mich ein wenig enttäuscht hat, weil man mir weismachen wollte das eine Zündkerze mit 3 Masse Elektroden W8DTC 0241 229 716 , die ich bestellt hatte , durch eine WR 8 DCX mit 1 Masse Elektrode und dann auch noch entstört , eine Verbesserung sein soll. Ich hätte mir gewünscht dann lieber NGK BP 6ET oder Champion N9BYC
Helpful Report
Posted 4 months ago
Es tut uns leid, das über Ihre jüngste Erfahrung zu hören. Wir haben alle unsere Kommunikationskanäle durchsucht und können keine E-Mails zu Ihrer Bestellung finden. Bitte wenden Sie sich an uns, damit wir Ihnen helfen können: Senden Sie uns eine E-Mail an help@heritagepartscentre.com.
Posted 4 months ago
Les pedí los tornillos cuando se supone que tenían en stock y luego no me dijeron que no los tenían hasta que no les mandé un mensaje. Tardaron 2 semanas en mandarmelos
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hola Ruben, Sentimos que no haya quedado satisfecho con nuestro servicio. El producto con referencia 070-103-384 se anuncia en nuestra web con un plazo de 2/3 semanas. Esperamos poder ayudarle en su próximo proyecto. Gracias
Posted 4 months ago
I was under the impression that this plate did not come with the shifter it cost me an extra $309 to have the part shipped here. Very disappointed.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello Cory, The website description does state "This quick shifter also features an updated reverse lock-out mechanism for added safety and ease of use. The redesigned stop plate allows for better base positioning, improving overall shift accuracy", and doesn't suggest this item is required separately. Sorry if this is not clear enough. If you are ever unsure in the future our team are happy to advise before you make the purchase on help@heritagepartscentre.com.
Posted 5 months ago
No lo he recibido. Pagado y no entregado. Un desastre.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hola Francisco, Sentimos que el pedido no fuese entregado de manera correcta por DHL. Veo que mis compañeros solucionaron el problema rápidamente enviado un pedido de sustitución que ya aparece como entregado en al información de seguimiento de DPD/SEUR. Gracias
Posted 4 months ago
Got the wrong Part and won’t receive the right one or my money back.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Merce non ricevuta,
Helpful Report
Posted 5 months ago
The customer service is terrible, they ask me to send the package back and I will pay for it. They don't even send what you ordered, they want to sell you something completely different.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Sto ancora aspettando parte degli oggetti che ho pagato Servizio pessimo
Helpful Report
Posted 5 months ago
Mi dispiace, ma gli altri articoli erano esauriti al momento dell'ordine. L'e-mail di conferma dell'ordine che hai ricevuto lo conferma. Vedo che ora hai ricevuto tutti i tuoi articoli. In futuro, ti preghiamo di contattarci all'indirizzo help@heritagepartscentre.com per ulteriori informazioni.
Posted 4 months ago
Ho ricevuto solo un articolo dei 4 che avevo ordinato e pagato
Helpful Report
Posted 5 months ago
Mi dispiace, ma gli altri articoli erano esauriti al momento dell'ordine. Vedo che ora hai ricevuto tutti gli articoli. In futuro, contattaci all'indirizzo help@heritagepartscentre.com per ulteriori informazioni.
Posted 4 months ago
Die zweite Position der Bestellung wurde nicht geliefert bisher
Helpful Report
Posted 5 months ago
Ich sehe, dass der zweite Teil Ihrer Bestellung am 17. Dezember versandt wurde. Er war zum Zeitpunkt Ihrer Bestellung nicht vorrätig. Bei Fragen wenden Sie sich bitte direkt an uns, per E-Mail an help@heritagepartscentre.com.
Posted 4 months ago
Heritage Parts Centre is rated 4.5 based on 17,272 reviews